Movie: Three Musketeers 2011

Het is alweer een goede twee weken geleden dat ik voor het laatst naar de film ben geweest. Spontaan besloten mijn vriend en ik dan ook deze week naar de net nieuwe Three Muskteers te gaan.

Het verhaal van de drie Musketiers is geschreven door een Franse auteur Alexandre Dumas die zich liet inspireren door verschillende  verhalen die gebundeld waren in een boek in zijn plaatselijke bibliotheek.
Deze film is ook gebaseerd op dit boek. Maar toch is het anders dan je het zou verwachten.





De VIER Musketiers Aramis, Athos , Porthos en D'Artagnan worden goed gespeeld.  Je merkt aan deze film dat die niet geheeld gemaakt is door en met Amerikaanen. Niet dat het een slecht iets is. Maar het is verfrissend een film te zien die net iets anders is dan gebruikelijk.

Ik zou deze film dan ook een kleine drie sterren geven. Gewoon omdat het de zoveelste re-make is en daar wordt ik langzaamerhand wel een beetje moe van. Maar hij is goed gemaakt en leuk om te zien.

NiniMouse Out... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten