Design Outlet Roermond

Als je een dagje wilt shoppen in de PC Hoofdstraat maar eigenlijk het geld er niet voor hebt dan kun je het of laten of je kan naar Roermond rijden. Daar heb je namelijk een leuk Outlet Center.
Genaamd Roermond Designer Outlet.
Leuk bijkomend feitje: Als je ook nog aan je Duits wilt werken kan dat hier makkelijk. Probeer maar af te rekenen in het Duits. Bijna alle caissières spreken hier namelijk gewoon Duits ivm de hoeveelheid bezoekers uit Duitsland.






Nog niet zo heel lang geleden met ik met mijn lief een weekendje naar België geweest, eerst Brussel en dan Brugge. Omdat we al vrij vroeg uit Brugge vetrokken bedachten we om nog even langs Roermond te rijden en daar een keer een kijkje te gaan nemen in het Designer Outlet Center.


Ik weet dat er in de buurt van Lelystad ook een Outlet Center zit, maar daar ben ik maar een keer geweest en daar was ik eigenlijk persoonlijk niet zo van onder de indruk. Wat ik aan Roermond zo leuk vindt is dat er zo veel verschillende merken zitten, ook grote namen als Armani & Gucci.



Het winkelcentrum is eigenlijk ingericht als een klein dorp en heeft hele leuke kleine huisjes, met banken en groen er tussen. Onlangs hebben ze er een nieuwe vleugel bij gebouwd en zijn er dus weer wat merken aan toe gevoegd. Het is zeker de moeite waard. 

Ik zelf heb een paar Puma schoenen gekocht, die in de winkel altijd rond 100 euro zijn en ik heb er nu 50 euro voor betaald. Ik ben naar Hunkemoller geweest en ben ook nog bij The BodyShop geweest. Een zeer geslaagde dag over het algemeen. Jammer alleen dat het de hele dag aan het regenen was.

Tip: Ga NIET in het weekend, dan is het stervens druk in Roemond. En als je doordeweeks met de Auto richting Roemond gaat, wat prima kan parkeerkosten zijn 3 euro voor de hele dag, zorg er dan wel voor dat je of voor 15:00 weer richting huis gaat, of dat je ergens gaat eten. Want anders kom je dik in de file te staan.

Veel Shop Plezier.

NiniMouse Out...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten