Louis Vuitton Tas

Mijn droom was altijd om een echte Louis Vuitton tas te bezitten. Zelf kopen in de winkel en zelf er voor betalen. Zoals jullie weten zijn deze tassen niet bepaald goedkoop. En ik heb hier een tijdje voor moeten sparen. Maar toen we naar London zijn geweest in September wilde ik voor de tas gaan kijken. Ik had een aantal modellen op het oog.









Het was Zaterdag ochtend en we liepen vanuit Oxford street naar Bond Street. Daar heb je de grote ontwerpers. En ook Louis Vuitton heeft daar een drie etagen winkels.
In eerste instantie durvde ik niet naar binnen, wie ben ik immers met mijn sneakers om in zo een winkel te gaan neuzen. Maar voor wat hoort wat. Eenmaal binnen was de keuze snel gemaakt.  Het is geworden de Neverfull MM in Damier Ebene Canvas. Dat is niet de gebruikelijke kleur maar het donker bruin ruit.


Als je eenmaal een verkoopster hebt dan haalt ze het model voor je, deze zit al in een stoffen hoes, zie foto hieronder. Je kan hem goed bekijken en proberen. Je hebt deze tas in drie formaten. En ik heb de middelste gekozen. De grootste was mij toch iets te groot dan ik had verwacht. Ze laten je zien hoe je hem kan gaan gebruiken en hoe het allemaal werkt. Zoals je hieronder ook kan zien kan je hem dus op verschillende manieren gebruiken.


Deze tas heeft mij 480 pond gekost. En ik geef toe dat het erg veel geld is maar ik persoonlijk ben van mening dat hij elke cent waard is. Ik heb er voor gewerkt en voor gespaard en ik ben blij dat ik hem eindelijk heb. En voorlopig heb ik geen andere tas nodig. 

Alhoewel ik moet toegeven dat ik wel al heb gekeken voor een nieuwe tas ;)
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden??

NiniMouse Out... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten