L.A. Colors

Het versieren van je nagels is al een bekende veschijning sinds het begin van de tijd. Vooral wij damens zijn hier altijd al dol op geweest.

Tegenwoordig zijn wij altijd op zoek naar net dat kleurtje wat we nog niet hebben. Of het kleurtje wat precies past bij dat leuke bloesje. Ik kan nu een merk hieraan toevoegen. L.A. Colors Nail Lacquer.

Sinds dat ik kan denken bijt ik al mijn nagels. Een toch al kleine 8 jaar geleden ben ik begonnen met Acryl nagels. Nu bijt ik nog steeds nagels maar door mijn acryl nagels heb ik altijd nagels die er netjes uit zien. Normaal gesproken loop ik dus rond met een nete French Manicure. Maar af en toe is het leuk om een Nagellak te gebruiken.

Ik ben wel nog altijd op zoek naar de perfecte kleur voor op kantoor. Eentje die niet te vel is maar die ik toch wel kan gebruiken.
L.A. Colors ben ik tegengekomen de eerste keer dat ik naar London ging in 2010. Daar werd het verkocht voor 1 pond per flesje. Ik dacht eerst nog of ik het wel moest doen. Uiteindelijk heb ik drie flesjes gekocht. Eenmaal thuis kwam ik erachter hoe fijn de kleuren werkten. En had ik spijt dat ik niet meer had meegenomen.

Eenmaal terug heb ik nog zes kleurtjes gekocht. En weer thuis aangekomen had ik eigenlijk spijt dat ik niet nog meer had meegenomen. De kleurtjes werken prima, ze dekken niet allemaal even goed maar eigenlijk hoor je gewoon twee laagjes te doen om het mooiste resultaat te krijgen.
Binnenkort zal ik wel een korte foto reportage doen over mijn lievelings kleurtjes nagellak.

NiniMouse Out... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten